کمپانی TubeMogul که در زمینه تبلیغات فعال است از داده‌های خود برای تخمین درآمد سالیانه شرکای مستقل‌اش (از میانه ۲۰۰۹ تا میانه ۲۰۱۰) استفاده کرده است. شاید باورش، حداقل برای ما، سخت باشد اما کاربران مستقلی در یوتیوب هستند که سالیانه بیش از ۱۰۰ هزار دلار درآمد دارند.


۳۱۵ هزار دلار
Shane Dawson مشهور، ۳ کانال متفاوت در یوتیوب دارد. محبوب‌ترین کانالش شامل نمایش‌های کوتاه کمدی و موزیک ویدیوهای تقلیدی است. Dawson کانال دومش را برای ایجاد یک «وبلاگ ویدیویی» ساخته است. کانال سوم او ویدیوهایی از آیفونش در خود جای داده است.
بازدید: بیش از ۴۳۱ میلیون

۲۸۸ هزار دلار
«The Annoying Orange» نام سریال کمدی اینترنتی است که داستان آن درباره یک پرتقال خل و چل و پرحرفی‌های او با سایر میوه‌ها در آشپزخانه است (در یک قسمت هم گرفتار «اره» می‌شود!).

مغز متفکر پشت این سریال اینترنتی زیبا آقای Dane Boedigheimer است که صدای پرتقال نیز به او تعلق دارد.
بازدید: در حدود ۳۵۰ میلیون

۱۸۱ هزار دلار
Philip DeFranco هر دوشنبه تا پنج‌شنبه ویدیوهای جدید برای نمایشش را آپلود می‌کند. وبلاگ ویدیویی او بسیاری مسایل را در خود جای داده است.
بازدید: بیش از ۲۴۸ میلیون

۱۵۱ هزار دلار
ویدیو بلاگری آسیایی به نام Ryan Higa نمایش‌های کوتاه کمدی را بر روی کانالش عرضه می‌دارد که در این بین، ویدیوهایی مانند «چگونه نینجا شویم» او را به یک ستاره بدل کردند. با اینکه Ryan به اندازه سایر ستاره‌ها ویدیو آپلود نمی‌کند اما همچنان ۲٫۶ میلیون نفر در یوتیوب او را دنبال می‌کنند.
بازدید: در حدود ۲۰۷ میلیون

۱۴۶ هزار دلار
Lucas Cruikshank نقش «یک بچه‌ی ۶ ساله‌ی تنها به نام فِرِد» را دارد که از دوربین ویدیویی مادرش استفاده می‌کند و ویدیوها را بر روی کانال یوتیوبش می‌فرستد. کانال Fred دومین کانالی است که بیشترین دنبال کننده را دارد و حتی قرار است از شخصیت محبوب او نیز فیلمی ساخته شود.
بازدید: بیش از ۲۰۰ میلیون

۱۴۰ هزار دلار
Shay Carl کارش را با ساختن نمایش‌های کمدی کوتاه آغاز کرد. او مدعی است که پیش از اینکه یک گیگ یوتیوبی شود ۲۰ شغل متفاوت داشته است.
بازدید: بیش از ۱۹۲ میلیون

۱۱۶ هزار دلار
Greg Benson کارش را با ساختن ویدیوهایی در ۲۰۰۵ آغاز کرد. او ویدیوها را در وب‌سایت خودش، Mediocre Films، قرار می‌داد. اما نهایتا محل پخش ویدیوهایش را به یوتیوب انتقال داد. از آن به بعد بود که او کمدین مشهوری برای یوتیوبی‌ها شد.
بازدید: ۱۵۹ میلیون

۱۱۳ هزار دلار
ُSmosh نام کمدی است که توسط Ian Hecox و Anthony Padilla تهیه می‌شود. اولین پست ویدیویی آنها به پاییز ۲۰۰۵ باز می‌گردد که بعدا به عنوان پربیننده‌ترین ویدیوی یوتیوب از آب در می‌آید که البته به دلایل مربوط به قانون کپی رایت توسط یوتیوب حذف می‌شود. اکنون کانال آنها یکی از چند کانال محبوب یوتیوب شده است به طوری که بیش از ۲ میلیون نفر این کانال را دنبال می‌کنند.
بازدید: در حدود ۱۵۵ میلیون

۱۱۲ هزار دلار
«The Young Turks» نام گفت‌و‌گویی تلویزیونی است که توسط Cenk Uygur بنا نهاده شده و اجرا می شود.
بازدید: در حدود ۱۵۴ میلیون

۱۰۱ هزار دلار
کانال Natalie Tran پر اشتراک‌ترین کانال در استرالیا است. همانند بیشتر این لیست، او هم ویدیو بلاگری با نمایش‌های کوتاه کمدی است.
بازدید: بیش از ۱۳۸ میلیون

توضیحات:
به این دلیل که میزان درآمد مربوط به میانه سال گذشته است، نیز بازدیدها هم تا همان زمان در نظر گرفته شد.